Jako jeden z LankeleisNajlepiej sprzedające się modele X3000Max zawsze były faworytami wśród rowerzystów ze względu na mocny układ napędowy i solidną konstrukcję. Nieustannie słuchaliśmy opinii klientów i nieustannie ulepszaliśmy i optymalizowaliśmy nasze rowery elektryczne. W 2025 r., w oparciu o prawdziwe opinie rowerzystów, Lankeleisi wprowadził znaczące ulepszenia kilku komponentów, zwiększając bezpieczeństwo i trwałość dwusilnikowego roweru elektrycznego X3000Max. Oto przegląd najważniejszych ulepszeń:
1. Modernizacja układu hamulców hydraulicznych
Identyfikacja problemu
W 2024 r. zebraliśmy opinie użytkowników dotyczące osiągów jazdy i odkryliśmy częste zgłoszenia wycieku oleju z hamulców hydraulicznych. Po szczegółowej analizie z naszym zespołem technicznym zidentyfikowaliśmy problem z uszczelnieniem w jednym z komponentów odłączonych hamulców hydraulicznych DYISLAND, co było główną przyczyną wycieku.
Rozwiązanie aktualizacji
Zmodernizowaliśmy hydrauliczny układ hamulcowy do czterotłoczkowych hamulców hydraulicznych ZOOM G202. Ta modernizacja nie tylko eliminuje problem wycieku oleju, ale także poprawia reakcję hamowania i ogólne bezpieczeństwo. Rowerzyści mogą teraz doświadczyć precyzyjnej, czułej i szybkiej wydajności hamowania, nawet podczas jazdy z dużą prędkością lub w sytuacjach awaryjnych.

2. Modernizacja tylnego zawieszenia: ze sprężyny hydraulicznej na zawieszenie pneumatyczne
Identyfikacja problemu
Oryginalne zawieszenie hydrauliczne sprężynowe tylne, jak donosili motocykliści, słabo sprawdzało się na wyboistych drogach. Nie mogło ono skutecznie amortyzować wstrząsów, co powodowało uderzanie tylnego zawieszenia w ramę i zwiększało ryzyko jej pęknięć. Stanowiło to poważne zagrożenie bezpieczeństwa, szczególnie dla cięższych motocyklistów.
Rozwiązanie aktualizacji
Aby temu zaradzić, wymieniliśmy tylne zawieszenie hydrauliczne na zawieszenie pneumatyczne. Ten nowy system pozwala kierowcom regulować ciśnienie powietrza poprzez pompowanie lub spuszczanie powietrza w zależności od ich wagi i preferencji jazdy, zapewniając bardziej komfortowe i dostosowywalne wrażenia z jazdy.
Jak wyregulować zawieszenie pneumatyczne
Jeśli tłumienie tylnego zawieszenia osłabnie, kierowcy mogą użyć pompki powietrza z manometrem, aby je napompować. Zalecany zakres ciśnienia powietrza dla zawieszenia pneumatycznego X3000Max wynosi od 100 PSI do 250 PSI, przy domyślnym ustawieniu 150 PSI. Jeśli ciśnienie spadnie poniżej 100 PSI, należy je uzupełnić. Szczegółowe instrukcje są dostępne w samouczku wideo udostępnionym przez nasz zespół techniczny.
Ciśnienie powietrza w tylnym zawieszeniu można regulować zgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez techników Lankeleisi.👉Youtube Video
Waga w funtach) | Główna komora powietrzna (psi) |
---|---|
140 | 110 |
160 | 130 |
180 | 150 |
200 | 170 |
220 | 190 |
3. Modernizacja portu przyłączeniowego silnika
Poprawiono połączenie między przednimi i tylnymi przewodami silnika a sterownikiem. Oryginalne złącze wtykowe zostało zastąpione gwintowanym złączem, które zapobiega przegrzaniu i stopieniu złączy silnika. Ponadto kabel przedniego sterownika został ulepszony ze standardowego kabla na metalowy kabel sprężyny teleskopowej, co skutecznie zapobiega uszkodzeniom spowodowanym przez nacisk w dół na widelec.

Podsumowanie
Kurs X3000Max obecnie dostępne do kupienia zawierają już wszystkie te ulepszenia. W Lankeleisi nadal jesteśmy zaangażowani w słuchanie opinii użytkowników i ciągłe ulepszanie naszych rowerów elektrycznych, aby zapewnić bezpieczniejsze i wygodniejsze wrażenia z jazdy.
Zamów już dziś i poznaj udoskonaloną wydajność i wygodę nowego X3000Max!
Zostaw komentarz
Wszystkie komentarze przed publikacją są moderowane.
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i hCaptcha Polityce prywatności i Regulamin zastosować.