3 letnia gwarancja
Kupuj z zaufaniem
15 dni gwarancji bezpieczeństwa
Bezpłatna wymiana lub zwrot produktu
Szybka dostawa
Czas dostawy do UE: 3-10 dni
Cena katalogowa obejmuje wszystkie koszty
Nie są wymagane żadne dodatkowe opłaty
-
W tej polityce określamy szczegóły dotyczące metod dostawy, okresów i opłat za wysyłkę
które dotyczą zamówień na nasze produkty dokonywanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Niniejsza polityka nie tworzy możliwych do wyegzekwowania praw i obowiązków; raczej nasza zwykła praktyka w odniesieniu do dostarczania produktów jest wskazana w tej polityce.Zamówienia wysyłkowe
Zwykle przetwarzamy twoje zamówienie w ciągu 48 godzin.
Wszelkie wiadomości dotyczące zamówienia, skontaktujemy się z Tobą przez e-mail.Wysyłka za darmo i czas
Bezpłatna dostawa każdego zamówienia ze sklepu Lankeleisi.
Zwykle wysyłamy produkty z lokalnego magazynu z bezpłatną wysyłką i bez podatku.
Kiedy złożysz zamówienie na stronie internetowej Lankeleisi, czas wysyłki: 3 dni robocze (czas różni się w zależności od magazynu), a po wysłaniu produktu wyślemy Ci wiadomość e-mail z monitorowaniem.
Skąd wysyłać?
Posiadamy magazyny w następujących lokalizacjach:
UE: Polska
Wyślemy produkt w oparciu o miejsce docelowe z najbliższego magazynu
Czas dostawy3-10 dni robocze
Czas wysyłki
Kurier UE:
E-Bike: DPD/UPS (dostawa trwa 3-10 dni)
Inne akcesoria Bateria: YunExpress/DHL/UPS
Zwykle wysyłane z magazynu w chinach (dostarczenie trwa 15-20 dni)Adres dostawy
Bardzo ważne jest podanie nam pełnego i poprawnego adresu. Nie możemy zmienić Twojego adresu wysyłki po przygotowaniu przesyłki lub wysłaniu zamówień.
Jeśli paczka została do nas zwrócona z powodu niepełnego lub nieprawidłowego adresu podanego przez Ciebie lub Twojego agenta, natychmiast skontaktujemy się z Tobą w celu poprawienia, a Twoja paczka zostanie ponownie wysłana z dodatkową opłatą za wysyłkę.
Przy każdym zamówieniu należy podać nam dzienny numer telefonu. Czasami paczki zostaną zwrócone do Lankeleisi, ponieważ nie można ich dostarczyć. Gdy przewoźnik zwróci przesyłkę, której nie można dostarczyć do Lankeleisi, skontaktuj się z obsługą klienta Lankeleisi, aby zawrzeć umowę dotyczącą ponownej wysyłki.
Dostarczamy do następujących krajów z bezpłatną wysyłką:
Europa: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Rosja, Portugalia, Holandia, Belgia, Swden, Rumunia, Finlandia, Czechy, Dania, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Polska, Luksemburg, Chorwacja, Słowacja, Słowenia, Litwa, Białoruś, Węgry, Chorwacja, Austria, Grecja, Australia.
Niektóre odległe obszary i obszary wyspiarskie mogą nie być w stanie dostarczyć, prosimy o kontakt w celu potwierdzenia przed złożeniem zamówienia.
W przypadku akcesoriów wysyłamy bezpłatnie na cały świat
Możemy również wysyłać do innych krajów, prosimy o kontakt przez e-mail:służyć@lankeleisi-bikes.comŚledzenie dostaw
Śledzenie dostawy jest dostępne dla wszystkich zamówień na nasze produkty.
Aby śledzić przesyłkę, wprowadź numer zamówienia (który znajduje się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia) na stronie internetowej naszego dostawcy usług dostawy tutaj: https://www.17track.net/.
Odbiór i podpis
Wszystkie przesyłki muszą być odbierane osobiście pod adresem dostawy i muszą być opatrzone podpisem. Nasz dostawca usług kurierskich powiadomi Cię z wyprzedzeniem o próbie dostarczenia przesyłki wymagającej podpisu.
Dostawy dodatkowe
Jeśli początkowa próba dostawy nie powiedzie się, nasz dostawca usług dostawy podejmie jeszcze co najmniej 1 próbę dostarczenia produktów z Twojego zamówienia.Collection
Jeśli Twoje produkty nie zostaną dostarczone, mimo że nasz dostawca usług kurierskich podejmie jeszcze co najmniej 1 próbę ich dostarczenia, dostawca usług kurierskich zostawi pod Twoim adresem kartę z instrukcjami, w jaki sposób możesz odebrać swoje produkty, w tym termin odbioru.
Problemy z dostawąJeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z dostawą, skontaktuj się z nami, korzystając z danych kontaktowych, które publikujemy na naszej stronie internetowej lub w inny sposób poinformujemy Cię o tym.
Jeśli nasz dostawca usług dostawy nie jest w stanie dostarczyć Twoich produktów, a taka awaria jest z Twojej winy, a Ty nie odbierzesz swoich produktów od naszego dostawcy usług dostawy w odpowiednim terminie, możemy uzgodnić ponowną dostawę produktów; zastrzegamy sobie jednak prawo do obciążenia Cię rzeczywistymi kosztami ponownej dostawy (nawet jeśli pierwotna dostawa była bezpłatna).
Orientacyjna lista sytuacji, w których niedostarczenie będzie z Twojej winy
jest określony poniżej:
(a) podałeś błędny lub brakujący adres/numer telefonu do dostawy;
(b) podany adres dostawy zawiera błąd;
(c) adres do doręczeń nie jest racjonalnie dostępny;
(d) nie można bezpiecznie uzyskać dostępu do adresu dostawy;
(e) jeżeli odbiór osobisty nie jest wymagany, nie ma łatwego i bezpiecznego sposobu pozostawienia produktów pod adresem dostawy i nie ma osoby, która mogłaby odebrać przesyłkę;
(f) jeżeli wymagany jest odbiór osobisty, pod adresem doręczenia nie ma osoby, która mogłaby odebrać przesyłkę i złożyć podpis.