Polityka Wysyłki
W przypadku problemów z logistyką i wysyłką w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym personelem, aby uzyskać pomoc. E-mail: service@lankeleisi.com
Produkty w przedsprzedaży i opóźnienia w wysyłce
W przypadku produktów znajdujących się w przedsprzedaży należy pamiętać, że podany szacowany czas wysyłki może ulec opóźnieniom ze względu na nieprzewidywalne problemy logistyczne. Opóźnienia te mogą skutkować późniejszym terminem wysyłki, niż początkowo przewidywano.
Zamówienia wysyłkowe
Zazwyczaj realizujemy Twoje zamówienie w ciągu 3 dni roboczych. Wszelkie ważne wiadomości związane z Twoim zamówieniem zostaną przesłane do Ciebie e-mailem.
Darmowa dostawa
Ciesz się bezpłatną wysyłką wszystkich zamówień ze sklepu Lankeleisi. Naszym celem jest wysyłanie produktów z naszych lokalnych magazynów, zapewniając zarówno bezpłatną wysyłkę, jak i korzyści wolne od podatku.
Czas dostawy
Kurier UE:
Rower elektryczny: DPD / UPS (dostawa trwa 3-7 dni roboczych)
Inne akcesoria lub bateria: YunExpress / DHL / UPS (zwykle wysyłane z magazynu w Chinach, dostawa zajmuje 15-20 dni)
Adresy dostawy
Bardzo ważne jest, abyś podał nam pełny i dokładny adres wysyłki. Po przygotowaniu przesyłki lub wysłaniu zamówień zmiana adresu nie jest możliwa. W przypadku, gdy paczka zostanie do nas zwrócona z powodu niekompletnego lub błędnego adresu, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą w celu skorygowania adresu. Należy pamiętać, że ponowna wysyłka paczki może wiązać się z dodatkowymi opłatami za wysyłkę. Dodatkowo przy każdym zamówieniu zaleca się podanie dziennego numeru telefonu. W niektórych przypadkach paczki mogą zostać zwrócone do Lankeleisi jako niemożliwe do dostarczenia. Gdy przewoźnik zwróci do Lankeleisi paczkę, której nie można dostarczyć, prosimy o kontakt z obsługą klienta Lankeleisi w celu ustalenia ponownej wysyłki.
Śledzenie dostaw
Śledzenie dostawy jest dostępne dla wszystkich zamówień naszych produktów. Aby śledzić swoją dostawę, wystarczy wpisać numer zamówienia (podany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia) na stronie internetowej naszego dostawcy usług dostawczych tutaj: https://www.17track.net/.
Odbiór i podpis
W przypadku każdej dostawy wymagany jest osobisty podpis pod adresem dostawy. Nasz dostawca usług dostawczych powiadomi Cię z wyprzedzeniem o każdej dostawie wymagającej podpisu.
Dodatkowe próby dostawy
Jeśli pierwsza próba dostawy zakończy się niepowodzeniem, nasz dostawca usług dostawczych podejmie co najmniej jeszcze jedną próbę dostarczenia produktów objętych Twoim zamówieniem.
Kolekcja produktów
Jeśli Twoje produkty nie zostaną dostarczone pomimo wielokrotnych prób doręczenia, dostawca usług dostawy pozostawi pod Twoim adresem kartę zawierającą instrukcje dotyczące odbioru produktów wraz z terminem odbioru.
Problemy z dostawą
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z dostawą, skontaktuj się z nami, korzystając z danych kontaktowych podanych na naszej stronie internetowej lub w inny sposób, który został Ci przekazany. W sytuacji, gdy nasz dostawca usług kurierskich nie jest w stanie dostarczyć Twoich produktów, a niepowodzenie wynika z Twojego błędu, a Ty nie odbierzesz swoich produktów w wyznaczonym terminie, możemy rozważyć zorganizowanie ponownej dostawy. Należy jednak pamiętać, że zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Cię rzeczywistymi kosztami ponownej dostawy, nawet jeśli pierwotna dostawa była bezpłatna. Poniżej znajduje się lista typowych sytuacji, w których za niedostarczenie przesyłki może odpowiadać Klient:
(a) Podanie nieprawidłowego lub niekompletnego adresu/numeru telefonu w celu dostawy;
(b) Podanie błędnego adresu dostawy;
(c) Adres dostawy nie jest w miarę dostępny;
(d) Nie można bezpiecznie uzyskać dostępu do adresu dostawy;
(e) Jeżeli nie jest wymagany odbiór osobisty, nie ma bezpiecznego sposobu pozostawienia produktów pod adresem dostawy i nie ma nikogo, kto mógłby przyjąć dostawę;
(f) Jeżeli wymagany jest odbiór osobisty, pod adresem dostawy nie ma osoby, która mogłaby przyjąć dostawę i złożyć podpis.