Polityka Wysyłki

W niniejszej Polityce szczegółowo opisujemy metody dostawy, terminy dostaw i powiązane koszty wysyłki zamówień złożonych na tej stronie internetowej. Należy pamiętać, że niniejsza polityka nie ustanawia prawnie egzekwowalnych praw i obowiązków. Zamiast tego opisuje nasze standardowe procedury dostawy produktów.

W przypadku problemów z logistyką i wysyłką w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym personelem, aby uzyskać pomoc. E-mail: service@lankeleisi.com

 

Produkty w przedsprzedaży i opóźnienia w wysyłce

W przypadku produktów znajdujących się w przedsprzedaży należy pamiętać, że podany szacowany czas wysyłki może ulec opóźnieniom ze względu na nieprzewidywalne problemy logistyczne. Opóźnienia te mogą skutkować późniejszym terminem wysyłki, niż początkowo przewidywano.

 

Zamówienia wysyłkowe

Zazwyczaj realizujemy Twoje zamówienie w ciągu 3 dni roboczych. Wszelkie ważne wiadomości związane z Twoim zamówieniem zostaną przesłane do Ciebie e-mailem.

 

Darmowa dostawa

Ciesz się bezpłatną wysyłką wszystkich zamówień ze sklepu Lankeleisi. Naszym celem jest wysyłanie produktów z naszych lokalnych magazynów, zapewniając zarówno bezpłatną wysyłkę, jak i korzyści wolne od podatku.

 

Czas dostawy

Kurier UE:
Rower elektryczny: DPD / UPS (dostawa trwa 3-7 dni roboczych)
Inne akcesoria lub bateria: YunExpress / DHL / UPS (zwykle wysyłane z magazynu w Chinach, dostawa zajmuje 15-20 dni)

 

Adres dostawy

Zasadniczo ważne jest podanie nam kompletnego i poprawnego adresu. Nie możemy zmienić adresu wysyłki po przygotowaniu przesyłki lub wysłaniu zamówień.

Jeśli przesyłka została do nas zwrócona z powodu niekompletnego lub nieprawidłowego adresu podanego przez Ciebie lub Twojego agenta, skontaktujemy się z Tobą natychmiast w celu dokonania korekty, a Twoja przesyłka zostanie ponownie wysłana z dodatkową opłatą za wysyłkę.

Powinieneś podać nam numer telefonu kontaktowego w ciągu dnia przy każdym zamówieniu. Czasami paczki będą zwracane do Lankeleisi, ponieważ nie można ich dostarczyć. Kiedy przewoźnik zwróci niedostarczoną paczkę do Lankeleisi, skontaktuj się z obsługą klienta Lankeleisi, aby ustalić warunki ponownej wysyłki.

Dostarczamy do następujących krajów z bezpłatną dostawą:

Europa: Wielka Brytania(Irlandia Północna nie jest obsługiwana)Francja, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Rosja, Portugalia, Holandia, Belgia, Szwecja, Rumunia, Finlandia, Czechy, Dania, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Polska, Luksemburg, Chorwacja, Słowacja, Słowenia, Litwa, Białoruś, Węgry, Chorwacja, Austria, Grecja, Australia.


W niektórych odległych rejonach i na wyspach dostawa może być niedostępna. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt w celu potwierdzenia.

W przypadku akcesoriów wysyłamy je na cały świat bezpłatnie
Możemy również wysłać do innych krajów, prosimy o kontakt e-mailowy:service@lankeleisi.com

 

 

Śledzenie dostaw

Śledzenie dostawy jest dostępne dla wszystkich zamówień naszych produktów. Aby śledzić swoją dostawę, wystarczy wpisać numer zamówienia (podany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia) na stronie internetowej naszego dostawcy usług dostawczych tutaj: https://www.17track.net/.

 

Odbiór i podpis

W przypadku każdej dostawy wymagany jest osobisty podpis pod adresem dostawy. Nasz dostawca usług dostawczych powiadomi Cię z wyprzedzeniem o każdej dostawie wymagającej podpisu.

 

Dodatkowe próby dostawy

Jeśli pierwsza próba dostawy zakończy się niepowodzeniem, nasz dostawca usług dostawczych podejmie co najmniej jeszcze jedną próbę dostarczenia produktów objętych Twoim zamówieniem.

 

Kolekcja produktów

Jeśli Twoje produkty nie zostaną dostarczone pomimo wielokrotnych prób doręczenia, dostawca usług dostawy pozostawi pod Twoim adresem kartę zawierającą instrukcje dotyczące odbioru produktów wraz z terminem odbioru.

 

Problemy z dostawą

Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z dostawą, skontaktuj się z nami, korzystając z danych kontaktowych podanych na naszej stronie internetowej lub w inny sposób, który został Ci przekazany. W sytuacji, gdy nasz dostawca usług kurierskich nie jest w stanie dostarczyć Twoich produktów, a niepowodzenie wynika z Twojego błędu, a Ty nie odbierzesz swoich produktów w wyznaczonym terminie, możemy rozważyć zorganizowanie ponownej dostawy. Należy jednak pamiętać, że zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Cię rzeczywistymi kosztami ponownej dostawy, nawet jeśli pierwotna dostawa była bezpłatna. Poniżej znajduje się lista typowych sytuacji, w których za niedostarczenie przesyłki może odpowiadać Klient:


(a) Podanie nieprawidłowego lub niekompletnego adresu/numeru telefonu w celu dostawy;
(b) Podanie błędnego adresu dostawy;
(c) Adres dostawy nie jest w miarę dostępny;
(d) Nie można bezpiecznie uzyskać dostępu do adresu dostawy;
(e) Jeżeli nie jest wymagany odbiór osobisty, nie ma bezpiecznego sposobu pozostawienia produktów pod adresem dostawy i nie ma nikogo, kto mógłby przyjąć dostawę;
(f) Jeżeli wymagany jest odbiór osobisty, pod adresem dostawy nie ma osoby, która mogłaby przyjąć dostawę i złożyć podpis.