3 letnia gwarancja
Kupuj z zaufaniem
15 dni gwarancji bezpieczeństwa
Bezpłatna wymiana lub zwrot produktu
Szybka dostawa
Czas dostawy w UE: 3-7 dni roboczych
Cena katalogowa obejmuje wysyłkę
Nie są wymagane żadne dodatkowe opłaty
ZAMÓWIENIE W PRZEDSPRZEDAŻY I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
W przypadku wszystkich zamówień (w tym zamówień w przedsprzedaży) Twoja karta kredytowa/debetowa zostanie obciążona natychmiast. Nie będzie opóźnień w pobraniu płatności, niezależnie od tego, kiedy przedmiot ma zostać wysłany.
Każde anulowanie zamówienia na ebike przed wysyłką zostanie obciążone 10% opłatą manipulacyjną, a klienci mogą otrzymać tylko 90% zwrotu całkowitej ceny zamówienia.
Produkt zmiana:
1. Jeśli produkt nie wykazuje problemów z jakością, nie będzie kwalifikował się do wymiany po otrzymaniu.
2. Kwalifikowalność zmiany: Aby kwalifikować się do innej wymiany, produkt musi być nieużywany, wolny od kurzu, brudu i zapachu, w oryginalnym opakowaniu i ponosić koszty wysyłki zwrotnej na łączną kwotę 300 € (koszty wysyłki dla zwróconych modeli: 150 € , dla nowych modeli: 150 €) przez okres 15 dni od daty otrzymania produktu.
3.Nie musisz płacić za wymianę spowodowaną problemami z jakością produktu.
4. Po upływie 30 dni wymiana roweru pod żadnym pozorem nie jest możliwa.
Zwroty produktów:
1.Ckwalifikowalność hange:Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany, wolny od kurzu, brudu i zapachu oraz w oryginalnym opakowaniu przez 15 dni od daty otrzymania.
2. Jeśli poprosisz o zwrot w ciągu 15 dni od otrzymania, będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów przesyłki zwrotnej produktu o łącznej wartości 150 €.
3. Jeśli produkt spełnia wymagania polityki, zwrócimy cenę zapłaconą nam za produkt.
POZYCJE BEZZWROTNE OBEJMUJĄ MIĘDZY INNYMI:
Modne ubrania (czapki itp.)
Wszystkie akcesoria
Zamówienia specjalne
Używane przedmioty z wyjątkiem EKSTREMALNYCH przypadków uszkodzenia/awarii
PÓŹNE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY
Jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy po 2 dniach od zatwierdzenia, ponownie sprawdź swoje konto bankowe i skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej/bankiem, ponieważ oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać. Często jest trochę czasu na przetwarzanie, zanim zostanie zaksięgowany zwrot pieniędzy. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem służyć@lankeleisi-bikes.com
Zwrot
1. W przypadku każdego produktu, który zwrócisz prawidłowo zgodnie z niniejszą polityką, zwrócimy nam zapłaconą przez Ciebie cenę.
2. Nie zwrócimy Ci pierwotnych kosztów wysyłki związanych ze zwracanym produktem.
3. Nie zwrócimy Państwu kosztów poniesionych w związku ze zwrotem produktu do nas.
Niewłaściwy zwrot
1 Jeśli zwrócisz produkt, który narusza niniejsze zasady i nie masz żadnego innego prawa do zwrotu lub wymiany produktu:
(a) Nie zwrócimy ceny zakupu ani nie wymienimy towaru;
(b) Możemy zatrzymać zwrócone produkty, dopóki nam nie zapłacisz. Dodatkowe opłaty, które możemy pobrać za ponowną dostawę zwracanych produktów
(C) Jeśli nie otrzymamy dopłaty w ciągu 15 dni, możemy samodzielnie zutylizować produkt.