Nowości, oferta ograniczona czasowo 200 €.Zamów teraz
Kup 1 zaoszczędź 65 €, kup 2 zaoszczędź 160 €. Kup teraz

Często Zadawane Pytania

Witamy w FAQ na temat Lankeleisi! Tutaj podajemy kilka często zadawanych pytań wraz z odpowiedziami dla naszych kochanych klientów. Wszelkie pytania są mile widziane przez e-mail!
 
P1: Jaka jest ostateczna cena i koszt wysyłki?

A1: Wszystkie produkty są dostarczane z bezpłatną wysyłką, aby zapewnić lepsze wrażenia z zakupów. Jeśli masz kod kuponu, możesz go wprowadzić i uzyskać zniżkę. Ostateczna cena zależy od Twojego rabatu.


P2: jak śledzić moje zamówienie?

A2: Po wysłaniu paczki na Twoją skrzynkę pocztową zostanie wysłane powiadomienie e-mail.
????Kliknij tutaj, aby sprawdzić status wysyłki.

Zapytanie o kod śledzenia URL17track: https://www.17track.net
Francuski: https://www.17track.net/fr
Włoski: https://www.17track.net/it
Niemiecki: https://www.17track.net/de


P3: Co się stanie, jeśli złożę zamówienie i nie zostanie ono wysłane po 3 dniach?

A3: Zazwyczaj przygotowujemy i wysyłamy Twoje zamówienie w ciągu 24 godzin w dni robocze. Ale jest jedna sytuacja, która może spowodować inny czas dostawy: produkt jest w stanie przedsprzedażnym. Możesz znaleźć datę wysyłki na naszej stronie opisu.


Q4Co mogę zrobić, jeśli mam pytania posprzedażowe?

A4: Jeśli masz jakiekolwiek pytania posprzedażne, skontaktuj się z: service@lankeleisi.com. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia (np. numer zamówienia 1324) w wiadomości e-mail, aby uzyskać lepszą pomoc. Nasz zespół obsługi posprzedażnej skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe w ciągu 24 godzin w dni robocze.
 
Dziękujemy bardzo za przeczytanie naszego FAQ!

Dodamy tutaj więcej treści, aby pomóc każdemu nowemu użytkownikowi service@lankeleisi.com. Sugestie i komentarze są mile widziane. Prosimy o kontakt, aby pomóc nam udoskonalić nasze usługi. Zajmiemy się Twoim problemem tak szybko, jak to możliwe.

Czego szukasz?

Twój koszyk