ZAMÓWIENIE W PRZEDSPRZEDAŻY I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
W przypadku wszystkich zamówień (w tym zamówień w przedsprzedaży) Twoja karta kredytowa/debetowa zostanie obciążona natychmiast. Nie będzie opóźnień w pobraniu płatności, niezależnie od tego, kiedy przedmiot ma zostać wysłany.
Każde anulowanie zamówienia na ebike przed wysyłką zostanie obciążone 10% opłatą manipulacyjną, a klienci mogą otrzymać tylko 90% zwrotu całkowitej ceny zamówienia.
Każda zmiana zamówienia ebike, taka jak zmiana adresu lub wymiana na przedmioty po wysyłce, zostanie obciążona opłatą za zmianę w wysokości 100 €.
Zmiana modelu
Jeśli nie jest to problem z jakością, po otrzymaniu produktu nie zostanie on zwrócony ani wymieniony.
Aby kwalifikować się do wymiany, rower nie może być używany w ciągu 30 dni, musi być wolny od brudu, kurzu i jakichkolwiek substancji zapachowych oraz musi być zapakowany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
Jeśli poprosisz o wymianę modelu w ciągu 30 dni od otrzymania towaru, będziesz musiał ponieść koszty wysyłki w obie strony, łącznie 300 € (opłata za wysyłkę zwracanego modelu: 150 €, opłata za wysyłkę nowego model: 150 €). Po 30 dniach rower pod żadnym pozorem nie może być zmieniany.
POZYCJE BEZZWROTNE OBEJMUJĄ MIĘDZY INNYMI:
Modne ubrania (czapki itp.)
Wszystkie akcesoria
Zamówienia specjalne
Używane przedmioty z wyjątkiem EKSTREMALNYCH przypadków uszkodzenia/awarii
PÓŹNE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY
Jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy po 2 dniach od zatwierdzenia, ponownie sprawdź swoje konto bankowe i skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej/bankiem, ponieważ oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać. Często jest trochę czasu na przetwarzanie, zanim zostanie zaksięgowany zwrot pieniędzy. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem serve@lankeleisi-bikes.com.
Zwrot
1. W przypadku każdego produktu, który zwrócisz prawidłowo zgodnie z niniejszą polityką, zwrócimy nam zapłaconą przez Ciebie cenę.
2. Nie zwrócimy Ci pierwotnych kosztów wysyłki związanych ze zwracanym produktem.
3. Nie zwrócimy Państwu kosztów poniesionych w związku ze zwrotem produktu do nas.
Niewłaściwy zwrot
1 Jeśli zwrócisz produkt, który narusza niniejsze zasady i nie masz żadnego innego prawa do zwrotu lub wymiany produktu:
(a) Nie zwrócimy ceny zakupu ani nie wymienimy towaru;
(b) Możemy zatrzymać zwrócone produkty, dopóki nam nie zapłacisz. Dodatkowe opłaty, które możemy pobrać za ponowną dostawę zwracanych produktów
(C) Jeśli nie otrzymamy dodatkowej płatności w ciągu 30 dni, możemy sami pozbyć się produktu.