zwraca polityki

Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze zwrotami pieniędzy, zwrotami lub wymianą, w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym personelem, aby uzyskać pomoc.

 

ZAMÓWIENIE W PRZEDSPRZEDAŻY I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

W przypadku wszystkich zamówień (w tym zamówień w przedsprzedaży) Twoja karta kredytowa/debetowa zostanie obciążona natychmiast. Nie będzie opóźnień w pobraniu płatności, niezależnie od tego, kiedy przedmiot ma zostać wysłany.

W przypadku rowerów, które są w magazynie, zorganizujemy wysyłkę w jeden dzień roboczy po pomyślnym opłaceniu zamówienia. W przypadku rowerów, które są w przedsprzedaży, zorganizujemy wysyłkę, gdy tylko rower dotrze do naszego magazynu.

Dopóki nie zorganizujemy wysyłki Twojego zamówienia, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, aby je anulować. Jeśli skontaktujesz się z nami, aby poprosić o anulowanie przed wysłaniem roweru, zostanie to zrobione bez potrącania jakichkolwiek opłat od Ciebie.

Jeśli skontaktujesz się z nami w celu anulowania zamówienia po tym, jak zorganizowaliśmy wysyłkę roweru, a rower jest już w transporcie, odliczymy 300 € od kosztów wysyłki roweru. W przypadku innych akcesoriów koszty wysyłki zwrotnej muszą zostać potwierdzone przez nasz dział obsługi klienta.

Proces zmiany produktu:

1. Jeśli chcesz poprosić o zmianę produktu ze względu na problemy z jakością, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 15 dni od otrzymania produktu.

2. Nasz zespół obsługi klienta przeprowadzi Cię przez proces weryfikacji w celu ustalenia, czy produkt rzeczywiście ma problemy z jakością. Jeżeli problem z jakością się potwierdzi, przygotujemy dla Ciebie etykietę zwrotną i nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.

3. Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu w naszym magazynie dokonamy wymiany i wyślemy do Ciebie nowy produkt. Jeśli zamiennik nie jest dostępny, zaoferujemy zwrot pieniędzy.

4. Jeśli produkt nie ma problemów z jakością i nadal chcesz go zmienić, zapoznaj się z warunkami „Uprawnienia do zmiany” wymienionymi w polityce zmian produktu. Upewnij się, że produkt jest nieużywany, wolny od kurzu, brudu i zapachu, w oryginalnym opakowaniu i ponieś koszty wysyłki zwrotnej w wysokości 300 EUR (koszty wysyłki dla zwróconych modeli: 150 EUR, dla nowych modeli: 150 EUR). Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 15 dni od otrzymania, aby uzyskać dalsze instrukcje.

5. Po upływie 30 dni od daty otrzymania, w żadnym wypadku nie będą akceptowane żadne zmiany w produkcie.

Proces zwrotu produktu:

1. Jeśli chcesz zwrócić produkt w ciągu pierwszych 15 dni od otrzymania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu rozpoczęcia procesu zwrotu.

2. Upewnij się, że produkt jest nieużywany, wolny od kurzu, brudu i zapachu oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwrotnej, które wynoszą 300 €.

3. Po otrzymaniu zwróconego produktu w naszym magazynie i potwierdzeniu, że spełnia on wymagania polityki zwrotów, zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu oryginalnej metody płatności użytej przy zakupie.

4. Należy pamiętać, że procesy zwrotu i wymiany obejmują wysyłkę produktu z powrotem do naszego magazynu w celu sprawdzenia przed podjęciem jakichkolwiek dalszych działań. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.

5. UWAGA: Jeśli zdecydowałeś się zwrócić rower, zapakuj rower do paczki w taki sam sposób, w jaki był pierwotnie zapakowany, umieszczając wszystkie dołączone akcesoria (np. ładowarki, blokady rowerowe itp.) w tekturowym pudełku, które było dołączone do roweru. Zaklej tekturowe pudełko roweru taśmą i przyklej etykietę zwrotną, którą Ci dostarczyliśmy, na tekturowym pudełku. Jeśli nie masz pewności, jak spakować rower, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc.

Adres e-mail: service@lankeleisi.com

 6. W przypadku kosztów przesyłki zwrotnej, jeśli otrzymasz rower lub akcesoria, nie ma problemów z jakością, powodem zwrotu są Twoje osobiste powody konieczności zwrotu, zwrot do magazynu; wszelkie koszty muszą zostać poniesione przez Ciebie.

Jeśli Twój rower lub akcesoria mają problemy z jakością, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta po raz pierwszy, wyślij nam wideo lub zdjęcie roweru lub akcesoriów z problemami z jakością, pomożemy Ci rozwiązać problem. Jeśli problem nadal nie zostanie rozwiązany, wymienimy go ponownie. Jeśli nie chcesz wymiany i zdecydujesz się zwrócić rower lub akcesoria, Lankeleisi pokryje koszty wysyłki.

7. Adres zwrotu roweru Uwaga: Jeśli spakowałeś rower zgodnie z metodą pakowania, którą zapewniliśmy, a akcesoria dołączone do roweru zostały umieszczone w kartonie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby potwierdzić adres zwrotu. Ponieważ adres zwrotu jest różny dla różnych produktów, aby uniknąć utraty zwróconych przedmiotów, skontaktuj się z nami, aby rozpocząć proces zwrotu.

🚨Jeśli zwrócisz rower na poniższy adres bez wcześniejszego skontaktowania się z nami, co spowoduje utratę roweru lub akcesoriów, będziesz ponosić odpowiedzialność za tę stratę. Dlatego skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta z wyprzedzeniem, aby potwierdzić proces zwrotu.

Adres e-mail: service@lankeleisi.com

Adres zwrotny:
Kontakt: głaz
Adres: Rokiciańska 21
Kod pocztowy: 05-825
Miasto: Grodzisk Mazowiecki
Telefon: +48666125937.
Kraj: Polska

8. Jeśli zwrot jest spowodowany przez konsumenta, konsument powinien być odpowiedzialny za opłatę za wysyłkę. Konkretna opłata powinna być oparta na wybranej przez Ciebie firmie ekspresowej. Jeśli z naszych powodów otrzymane towary są uszkodzone lub niepoprawne, konsument nie musi ponosić opłaty za wysyłkę z tego powodu.

POZYCJE BEZZWROTNE OBEJMUJĄ MIĘDZY INNYMI:

Modne ubrania (czapki itp.)
Wszystkie akcesoria
Zamówienia specjalne
Używane przedmioty z wyjątkiem EKSTREMALNYCH przypadków uszkodzenia/awarii
PÓŹNE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY
Jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy po 2 dniach od zatwierdzenia, ponownie sprawdź swoje konto bankowe i skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej/bankiem, ponieważ oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać. Często jest trochę czasu na przetwarzanie, zanim zostanie zaksięgowany zwrot pieniędzy. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem service@lankeleisi.com

Zwrot

1. W przypadku każdego produktu, który zwrócisz prawidłowo zgodnie z niniejszą polityką, zwrócimy nam zapłaconą przez Ciebie cenę.
2. Nie zwrócimy Ci pierwotnych kosztów wysyłki związanych ze zwracanym produktem.
3. Nie zwrócimy Państwu kosztów poniesionych w związku ze zwrotem produktu do nas.

Niewłaściwy zwrot

1 Jeśli zwrócisz produkt, który narusza niniejsze zasady i nie masz żadnego innego prawa do zwrotu lub wymiany produktu:
(a) Nie zwrócimy ceny zakupu ani nie wymienimy towaru;
(b) Możemy zatrzymać zwrócone produkty, dopóki nam nie zapłacisz. Dodatkowe opłaty, które możemy pobrać za ponowną dostawę zwracanych produktów
(C) Jeśli nie otrzymamy dopłaty w ciągu 15 dni, możemy samodzielnie zutylizować produkt.