Szybka wysyłka!7-dniowa dostawa na ebike na terenie UE!! Globalna wysyłka akcesoriów!

ZAMÓWIENIE W PRZEDSPRZEDAŻY I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

 

W przypadku wszystkich zamówień (w tym zamówień w przedsprzedaży) Twoja karta kredytowa/debetowa zostanie obciążona natychmiast. Nie będzie opóźnień w pobraniu płatności, niezależnie od tego, kiedy przedmiot ma zostać wysłany.

Każde anulowanie zamówienia na ebike przed wysyłką zostanie obciążone 10% opłatą manipulacyjną, a klienci mogą otrzymać tylko 90% zwrotu całkowitej ceny zamówienia.

Każda zmiana zamówienia ebike, taka jak zmiana adresu lub wymiana na przedmioty po wysyłce, zostanie obciążona opłatą za zmianę w wysokości 100 €.

 

Zmiana modelu


Jeśli nie jest to problem z jakością, po otrzymaniu produktu nie zostanie on zwrócony ani wymieniony.

Aby kwalifikować się do wymiany, rower musi być nieużywany w ciągu 14 dni, wolny od brudu, kurzu i zapachów oraz zapakowany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.

Jeśli poprosisz o wymianę modelu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, będziesz musiał ponieść koszt wysyłki w obie strony, łącznie 300 € (opłata za wysyłkę zwróconego modelu: 150 €, opłata za wysyłkę za nowy model: 150€). Po 15 dniach roweru nie można pod żadnym pozorem zmieniać.

 

POZYCJE BEZZWROTNE OBEJMUJĄ MIĘDZY INNYMI:

 

Modne ubrania (czapki itp.)
Wszystkie akcesoria
Zamówienia specjalne
Używane przedmioty z wyjątkiem EKSTREMALNYCH przypadków uszkodzenia/awarii
PÓŹNE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY
Jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy po 2 dniach od zatwierdzenia, ponownie sprawdź swoje konto bankowe i skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej/bankiem, ponieważ oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać. Często jest trochę czasu na przetwarzanie, zanim zostanie zaksięgowany zwrot pieniędzy. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem support@lankeleisi-bikes.com.

Zwrot

1. W przypadku każdego produktu, który zwrócisz prawidłowo zgodnie z niniejszą polityką, zwrócimy nam zapłaconą przez Ciebie cenę.
2. Nie zwrócimy Ci pierwotnych kosztów wysyłki związanych ze zwracanym produktem.
3. Nie zwrócimy Państwu kosztów poniesionych w związku ze zwrotem produktu do nas.

Niewłaściwy zwrot

1 Jeśli zwrócisz produkt, który narusza niniejsze zasady i nie masz żadnego innego prawa do zwrotu lub wymiany produktu:
(a) Nie zwrócimy ceny zakupu ani nie wymienimy towaru;
(b) Możemy zatrzymać zwrócone produkty, dopóki nam nie zapłacisz. Dodatkowe opłaty, które możemy pobrać za ponowną dostawę zwracanych produktów
(C) Jeśli nie otrzymamy dopłaty w ciągu 14 dni, możemy samodzielnie zutylizować produkt.

Nasza Historia

LANKELEISI Profesjonalny ekspert od rowerów elektrycznych

Kup nasze produkty

Czego szukasz?

Dołącz do naszej listy mailowej

Bądź na bieżąco! Comiesięczne porady, trasy i rabaty.

Twój koszyk